8 Ağustos 2015 Cumartesi

Daddy Long Legs- Kidari Ajuşşi

İzlenmemesi Gereken Bir Kore Filmi



Bu saatte bloğun başına geçip bu yazıyı yazmamın elbette bir sebebi var.. Sıkıntıdan oturup bir film izleyelim dedikten sonra yine yeniden yapmış olduğumuz yanlış seçim nedeniyle bu yazı kaleme alınmıştır. Toygar Işıklı'nın bu ne biçim hikaye böyle şarkısı fonda çalmakta.. Gerçekten de bu ne biçim hikaye böyle dedirten bir filmin ardından dinlenilmesi gereken en iyi şarkı bu.. 

Bir Koresever olarak izlediğim Kore filmlerinin yüzde seksenini sevmedim ben.. Dizilerde bu kadar başarılı olan bir millet neden filmlerde dibe vurur, anlamak mümkün değil.. Bence film işini Hollywood'un ve elbette Aamir Khan'ın tekeline bıraksın yapımcılar.. 

Bloglarda gezdikten, uzun uzun yorumları okuduktan sonra Daddy Long Legs filmini izlemeye karar verdik arkadaşımla.. Aslında ortada bir hikaye var fakat taslak halinde kalmış sanki.. Hani yazar daha yazımını tamamlamadan yönetmen kayıt demiş gibi.. Eksik bi şeyler kalmış.. Film bittikten sonra 'ee ne oldu şimdi' dedirtiyor.. Birçok Kore filminde yaşadığım bu duyguya rağmen hala neden Kore filmi izlediğimi de sorguluyorum an itibariyle.. Her defasında bir hüsran.. 
Kidari ajuşşi, namı diğer uzun bacaklı baba, Ha Ji Won'un baş rolünde yer aldığı 2005 yapımı bir film. Kimsesiz bir radyo yazarı Ha Ji Won ve  ona sürekli  yardım eden bir ajuşşinin hikayesini konu alıyor film.. Kim olduğu bilinmeyen bir ajuşşi.. Kızımız bu ajuşşinin kim olduğunu merak etmekte ama bir türlü bulamamakta.. Bu sırada da kaldığı evdeki bilgisayara gelen bir mailin peşine takılıyor.. İşte sonra bir gizem, bir sır.. Aslında anlatılmak istenen hikaye güzel, fakat anlatamamışlar.. Gerçekten anlatılmak istenen anlatılabilseymiş We Teach Love tadında enfes bir film çıkacakmış sanırım ortaya.. Lakin olmamış.. Nasip değilmiş:) 
Yani bana kalırsa izleyip de vakit kaybetmeyin.. (Şasılası ama IMDB: 6.8/10)
Öyle her blogda okuduklarınıza da inanmayın.. Hele izlenmesi gereken Kore filmleri listesinde 'Benim Hırçın Sevgilim', 'Bebek ve Ben', vs. varsa itimat etmeyin o listedeki diğer filmlere :)) 
Şu zamana kadar izlediğim Kore filmleri içinde yalnızca iki tanesini önerebildim çevreme.. ' A Moment to Remember' (Türk versiyonu Evim Sensin'den çok daha güzel) ve 'We Teach Love' (Bunu hala neden Özcan Deniz copy yapmadı acaba :O) 
Bu iki film dışında, Boş Ev, My Little Bridge, My Sassy Girl, Baby and Me, ve ismini hatırlamadığım pek çok saçma Kore filmi izledim.. Ve bu listeye şimdi Daddy Long Legs i de eklemekteyim.. Olmuyor maalesef.. Kore filmleri izlenmemeli sanırım..
İyi geceler...


Kore Perisi evden bildirdi :)

Hiç yorum yok :

Yorum Gönder

Lütfen küfür, argo içeren yorumlar yapmayınız. Yorumlarınız için şimdiden teşekkürler / gumavoyo :)

Copyright @ Gumavoyo | Floral Day theme designed by SimplyWP | Bloggerized by GirlyBlogger | Blog Templates created by Web Hosting Men