10 Ocak 2015 Cumartesi

Cunning Single Lady 2014

Merhabalar...
Bu aralar dünya gündemi pek yoğun.. Ben de apolitik bir insan olmadığımdan ne olmuş ne bitmiş diye merakla haber okuma peşindeydim.. O yüzden bu diziyi bitirme sürem biraz uzadı.. Cunning Single Lady'den bahsediyorum.. Ama güzel diziydi, beğendim..
Baş roller hakkında pek bir fikrim yoktu.. Kızı (Lee Min Jung) BOF'tan tanıyorum ama sadece bir kaç bölümde oynamıştı.. Erkek baş rolü (Joo Sang Wook) ise hiç izlememiştim.. 


Hele dizinin ilk bölümündeki hali ile bu adama niye başrol oynatmışlar yahu diye düşünmeden edemedim.. O tip de neydi öyle !!!

Mühendislik mezunu Cha Jeong Woo 'KPSS'ye :) çalışırken müdavimi olduğu pirinç dükkanının kızına aşık olur.. Dükkan sahibi kadın kendi kocasının sorumsuzluğundan çok çektiği için kızına mutlu olmanın iki yolu olduğunu söyler:




Na Ae Ra ise tabiki kolay yolu seçerek, sınavı ilk girişte kazanıp devlet memuru olan Cha Jeong Woo ile evlenir. Ancak günün birinde Cha Jeong Woo işinden istifa edip hayallerinin peşinden gitme kararı alınca evlilik birlikleri temelinden sarsılır :)) Hakim boşanmaya hükmeder :))
Yeter ki kurtulayım senden, yüzünü bile görmeyim tekrardan deyip nafaka bile talep etmez kızımız... Ki zaten genç mühendisin borçlarından başka hiçbir şeyi de yoktur elinde...
Dizinin bu bölümlerinde kıza sinir olmakla meşguldüm açıkçası... Vay paragöz, vefasız kadın diye söylenerek izlemekteydim.... 



Cha Jeong Woo da benimle aynı görüşteydi şükür ki :)







Boşanmanın ardından üç yıl geçtikten sonra bir gün Na Ae Ra, eski kocasının hayallerinin peşinden gitmesinin meyvelerini toplamaya başladığını öğrenir... Genç mühendisimiz artık bir şirket Ceosudur... Hatta yılın iş adamı seçilmiştir..
Na Ae Ra da onun yüzünden sefil bir hayat yaşadığını düşündüğü eski kocasından intikam almak isteyerek şirkete stajyer olarak girer.. Hikayemiz böylece başlar.. Yalnız eski kocasını etkilemek için süslenip püslenip ekranlar karşısına çıktığı hali Çirkin Betty dizini anımsattı bana :)) 


Bu arada şirketin diğer stajyeri ve asıl patronun oğlu  Na Ae Ra'dan giderek hoşlanmaya başlar.. Patronun kızı ise ceomuza çoktan abayı yakmıştır.. Gerçi ona herkes hayran :) Bu müdür hakkında da net bir fikrim oluşmadı yani.. Bir üzüldüm bir sinirlendim falan.. Bir adam için ne hallere düştün abla diye bitirdim diziyi..
Dizinin ilk bölümlerinde Na Ae Ra'ya duyduğum öfke zamanla yerini abisine ve babasına duyduğum sinire bıraktı.. Hani ne kadar yüzsüz olunur göstermek için oynamışlar sanki.. Öyle sorumsuz erkeklerin arasından  Na Ae Ra iyi bile çıkmış diyerek hak verme aşamasına bile geçtim..

Dizi genel olarak eğlenceliydi.. 

 Başta da söylediğim gibi Cha Jeong Woo'yu ilk kez izledim ama adam iyi oynuyor.. Pek sevimli..  Mimikler falan süper..






                         Na Ae Ra ile didişmeleri de güzeldi..
Birbirine yakışmış çiftimiz bence..






Ama Ceomuzun yardımcısı elinden düşmeyen telefonu ile herkeslerden daha sevimli idi :)





Hayata dair mükemmel çıkarımlar vardı dizide :P 





Ah şu Kore'nin ilginç sözleri...





Dizi ile birlikte literatürüme yeni bir kelime daha eklendi... Kronik omuz çıkıklığı :)

Ve son olarak dizinin hüzünlü bir sahnesini paylaşarak bitireyim...





Dizi bence izlenilecekler listesinde yer almalı... Şimdiden iyi seyirler diliyorum...
Görüşmek üzere, esen kalın :)


Hiç yorum yok :

Yorum Gönder

Lütfen küfür, argo içeren yorumlar yapmayınız. Yorumlarınız için şimdiden teşekkürler / gumavoyo :)

Copyright @ Gumavoyo | Floral Day theme designed by SimplyWP | Bloggerized by GirlyBlogger | Blog Templates created by Web Hosting Men