14 Aralık 2014 Pazar

Nice Guy/ The Innocent Man vs. Günahkar

BİR UYARLAMA KURBANI KORE DİZİSİ DAHA...



Yeniden merhabalar...


Aslında bu günlerde Türkiye'de olmadığım için çok fazla Türk televizyonu ve dizisi izleyemiyorum. Gerçi Türkiye'de iken ne kadar izliyordum o da ayrı bir konu:)) Ancak birkaç günlüğüne Türkiye'ye döndüğümde tesadüfen Fox Tv'nin yeni yapımı "Günahkar" dizisini izledim.. Baş rolünde Seçkin Özdemir oynuyor. Daha sonra da sıkılıp da hadi yeni bir Kore dizisi izleyeyim diye gezerken forumlarda Nice Guy (The Innocent Man) dikkatimi çekti.. Başladım izlemeye bir de ne göreyim?... Bizim Günahkar  Nice Guy'ın taklidi.. Yine bir uyarlama çalışması.. Nice Guy'ı izlediğim bir kaç bölüm özellikle Günahkar'ı da izledim ki nasıl bir uyarlama yaptıklarını anlayayım.. Ancak yalnızca 3 bölüm kadar, o da atlaya atlaya, dayanabildim bizim Türk işine.. Başlarda senaryo genel hatları ile aynı belki ama his yok dizide en başta.. Saçma sapan, kasıntı bir oyunculuk.. Nereden buldukları belli olmayan bir sürü oyuncu.. Sonrasında senaryoyu da değiştirmişler.. Dizinin asıl versiyonunda başkan öldükten sonra kızı da trafik kazası geçiriyor..Ancak bizim ekip hemen farkını ortaya koymuş!!! Kızı şirkete yönetim kurulu başkanı seçtiler... Daha sonra ne oldu bilmiyorum açıkçası, dediğim gibi ben daha fazla tahammül edip de izleyemedim.. 



                  Günahkar- Dizinin posteri bile taklit olmuş.. Bunda bile yaratıcılık yok.. Pess!!

Bu arada Seçkin Özdemir de Kore uyarlamalarının aranan yüzü olma yolunda emin adımlarla ilerlemekte:))
Neyse ben an itibari ile Nice Guy'ı bitirmiş bulunuyorum. 

Hemen karakterleri unutmadan kısaca anlatayım.. Kang Ma Ro son derece zeki, yetenekli, ahlaklı (tam evlenilecek tip) bir tıp öğrencisidir.
                                
                     Bu dizinin başlarında masum bir tıp öğrencisi olan Kang Ma Ro...



Bu ise sonraki hali.. E bu haliyle izlemelere doyulmaz:))


Yakışıklı tıpçımız Han Jae He'ye aşıktır.



Han Jae He'yi  daha önce My Girl'de izlemiştik.. Orada da sevmemiştim zatı alilerini.. Burada zaten sevilecek bir yanı da yok!!





Bir gün Han Jae He'den gelen bir telefon esas oğlanımızın hayatını alt üst edecek ve işlemediği bir suçtan dolayı 5 yıl hapis yatmasına neden olacaktır.. (Ah aşk sen nelere kadirsin:)) Tabi bu sırada hırslı bir gazeteci olan Han Jae He sabırla Kang Ma Ro'nun hapisten çıkmasını beklememiş, zengin bir iş adamı ile yasa dışı bir ilişki yaşamış ve  bir oğlan çocuğu doğurmuş, keyfine bakmaktadır. Bu zengin başkanımızın kızı ise annesinin evden gitmesine neden olan Han Jae He'den nefret eden ve bu nedenle kardeşini dahi kabul etmeyen sevgili Seo Eun Gi'den başkası değildir...



                                             
                          Bu kızımızı da My Fair Lady'den hatırlıyorum ben..

İşte dizimizin ana karakterleri bunlar.. Dizi aşklar, ihtiraslar, ihanetler, terk edilmeler ve kavuşmalarla dolu bir Kore yapımı. Seo Eun Gi uçakta rahatsızlanınca Kang Ma Ro eski bir tıp öğrencisi olarak müdahale eder ve bu sırada eski sevgilisi, yeni düşmanı Han Jae He ile karşılaşır. Bundan sonra tek hedefi Han Jae He'den intikam almaktır. E bunun için en uygun yol da, her ne kadar güçlü görünmeye çalışsa da aslında yalnızlığında boğulmakta olan Seo Eun Gi'yi kullanmaktır.. Tahmin edebileceğiniz gibi sonunda Kang Ma Ro, Seo Eun Gi'ye gerçekten aşık olacaktır.. Ama aşk bazen yeterli değildir maalesef.. Bir de kapanması gereken hesaplar var ise.. 

Diziyi genel olarak beğendim.. Hele Kang Ma Ro'yu ziyadesi ile beğendim.. Pek bir karizmatikti:) Ancak son iki bölümde mantıksız birtakım olaylar vardı.. Ve izlerken biraz sıkıldım açıkçası.. Yine de tavsiye edebileceğim bir dizi diyebilirim.. Bol entrika, ihanet, yalan ve tabi ki de aşk izlemek istiyorum dediğiniz bir dönem ise eğer hemen başlayın efendim.. İyi seyirler:)




Hiç yorum yok :

Yorum Gönder

Lütfen küfür, argo içeren yorumlar yapmayınız. Yorumlarınız için şimdiden teşekkürler / gumavoyo :)

Copyright @ Gumavoyo | Floral Day theme designed by SimplyWP | Bloggerized by GirlyBlogger | Blog Templates created by Web Hosting Men