15 Aralık 2014 Pazartesi

Marriage Not Dating/ Marriage Without Love

Selamlar:))))
Bugün 2014 yılında yayınlanmış bir diziden bahsetmek istedim. Daha önce yazdığım iki dizi de yayın yılı bakımından eskimiş olsa da her Kore severin izlemesi gereken diziler bana göre..

Bugün ise 16 bölüm olarak yayınlanmış bir diziden, Marriage Not Dating (Marriage without Love) 'den bahsetmek istiyorum.. 

Bir ara Kore dizilerine iyice kafayı takıp da işi gücü hatta yazmam gereken tezimi iyici boşlayınca kendi kendime bir karar aldım.. Yayınlanmakta olan bir diziyi seyredeyim ki sabahtan akşama kadar ekran başında oturmayayım diye.. İşte bu dizi de yayınlanırken izlediğim bir diziydi..

Gong Gi Te, esas oğlanımız, sorunlu ancak zengin bir ailenin yakışıklı, ukala, kendini beğenmiş oğludur. Anne ve babasının ilişkilerinden dolayı sonsuz aşka inanmamaktadır. Estetik cerrahıdır.


Joo Jang Mi, esas kızımız, ise bir mağazada satış temsilciliği yapan, kendini sevdiği adama feda edebilecek saf aşığımız..Lee Hoon Dong ile bir ilişkisi vardır ve bu ilişkinin evlilikle sonuçlanacağını hayal etmektedir. 




Ancak Lee Hoon Dong'un elbette böyle bir fikri yoktur. Jang Mi'nin evlilik teklifi edeceğini anlayan Lee Hoon arkadaşı  Gong Gi Te'den yardım ister. Kalpsiz ve aşka inanmayan Gong Gi Te ise zavallı saf aşığımız Jang Mi'nin üzülüp kırılmasına bakmadan bütün gerçekleri anlatır.. 
Jang Mi her ne kadar aşka inansa da artık Lee Hoon'dan intikam almak isteyecektir. Bu sırada Gong Gi Te'nin annesi ise Gi Te'yi evlenmesi konusunda sıkıştırmaktadır. İkilinin yolu böylece kesişecek, başta yalan bir ilişki daha sonra gerçeğe dönecektir. 
Bu sırada Lee Hoon'un kafesinde çalışan Han Yeo Rum, Jang Mi'ye aşık olacak; Gong Gi Te'nin eski kız arkadaşı Kang Se Ah ise yakışıklı cerrahımızın peşini bırakmayacaktır. 



Ancak çiftimiz için aşk alevlenmeye başlamıştır bir kere.. Ailelerin karşı çıkmasına karşın aşklarına devam edeceklerdir... Peki gerçekten de evlenebilecekler mi?? 
"Sonsuz aşka inanmasam da seninle evlenmek istiyorum Jang Mi, sonsuza kadar seni sevmek istiyorum..."
Dizi öyle bol ağlamalı ya da gülmeli bir dizi değil.. İzlediğim diğer dizilerle kıyasladığımda vasat sayılabilir hatta.. 
Ancak dizide sürekli çalan şu şarkıyı çok sevmiştim ben ..


Eğer çok boş vaktiniz varsa ve sıkılmaktaysanız tek başınıza, ne yapsam diye düşünmekteyseniz kara kara.. İzleyiniz efendim:)
İyi seyirler...

Hiç yorum yok :

Yorum Gönder

Lütfen küfür, argo içeren yorumlar yapmayınız. Yorumlarınız için şimdiden teşekkürler / gumavoyo :)

Copyright @ Gumavoyo | Floral Day theme designed by SimplyWP | Bloggerized by GirlyBlogger | Blog Templates created by Web Hosting Men