17 Aralık 2014 Çarşamba

My Fair Lady/ Lady Castle

Bitmek Bilmeyen Dizi...

Aniyeseyo millet :)
Bugün de bir türlü tamamlayamadığım bir diziden bahsetmek istiyorum.. Belki birçoklarının favori dizisidir. Ancak ben her başlamamda bir şekilde vazgeçip pes ettim.. 
Evet bir türlü sonunu göremediğim dizi, baş rollerinde Yoon Eun Hye ve Yoon Sang Hyun'un oynadığı My Fair Lady.. Konunun klasikliği mi yoksa başrol erkek oyuncu mu bilmiyorum ama bu dizide beni iten bir şeyler olduğu kesin.. Yoon Sang Hyun'ı Secret Garden'da Osca olarak çok sevmiş hatta hayranı olmuştum lakin bu dizideki hali tavrı beni hayal kırıklığına sürükledi.. Yoon Eun Hye 'a yazık olmuş sanırım bu dizide.. Kendisini Düşlerimin Prensi'nde, Lie To Me'de, Coffe Prince'de ve son olarak da I Miss You'da izleme fırsatı bulmuştum. Bu kadar çok dizisini izlediğime göre sevdiğim bir oyuncu olduğunu söylememe gerek yok sanırım.. İşte hem Osca'nın Secret Garden'daki mükemmel oyunculuğu hem de Yoon Eun Hye olduğu için My Fair Lady'de bir heves izlemeye başladım.. Ancak bu hevesim hüsranla sonuçlandı.. Devam edip de bitirmek nasip olmadı..
Girizgahı çok uzatmışım farkında olmadan.. Hemen diziden bahsedeyim izlediğim kadarı ile.. 



Kang Hye Na büyük bir  şirketin ve servetin tek varisidir. Anne babasını küçük yaşta kaybetmiş bu yüzden küçüklüğünden beri dedesi ve konağın çalışanları ile yaşamakta, her gün bu zavallı çalışanlara hayatı zindan etmektedir. Zamanında bir yakışıklıya gönlünü kaptırmış ancak ilişki maalesef mutlu sona kavuşamamış bundan sonra Kang Hye Na çekilmez bir kadın haline gelmiştir.


Dong Chan ise eski bir jigolodur ve şimdilerde teyzesinin çiçekçi dükkanında çalışmaktadır.  Hayatta sadece teyzesi ve teyzesinin kızı vardır. Onları ailesi olarak kabul etmektedir. 


Dong Chan ile asi kızımız bir tesadüf eseri karşılaşıp kavgaya tutuşunca hikayemiz başlar. Dong Chan kendi kurallarına göre Kang Hye Na'yı cezalandırmak için onu kaçırır. Kang Hye Na bu seferlik Dong Chan'ın elinden kurtulsa bile olayı duyan büyük baba torununu yola getirecek uşağı bulmanın memnuniyeti ile Dong Chan'ı Kang Hye Na ile ilgilenmesi için işe alır. Dong Chan tefecilere olan borcunu ödeyebilmek için bu baş belası kızın uşağı olmayı kabul eder. Bu sırada diğer kadınları kandırdığı yöntemleri uygulayarak Kang Hye Na'yı etkilemeye çalışır ancak taş kalpli kızımızın böyle oyunlara karnı toktur. Aslında asi karakterine rağmen sevgiye muhtaç güzel kızımız, zengin bir ailenin oğlu olmasına rağmen kendini hukuka adayan genç, yakışıklı insan hakları avukatımız Jung Il Woo'ya  hayranlık beslemeye başlar. 


Çünkü bu avukatımız Kang Hye Na'nın eski erkek arkadaşına bir hayli benzemektedir. Jung Il Woo başlarda Kang Hye Na'ya yüz vermez.. Kang Hye Na'nın ise bu durumda uşağından  yardım istemekten başka bir çaresi yoktur. . Ancak Dong Chan yaptığı bu yardımdan dolayı pişmanlık yaşayacaktır. Çünkü hanımı gerçekten de kalbini çalmıştır. Teyzesinin kızı Yeo Eui Ju ise küçüklüğünden beri Dong Chan'ı sevmektedir. 


Aşk bu dörtlü arasında kimi seçecektir?? Hangi çiftimiz galip gelecektir bu yarışta??
Maalesef bu soruların yanıtını ben bilmiyorum.. Yani tabi ki de tahmin edilesi bir durum ancak, olaylar nasıl gelişiyor, aşk kimleri kırıp döküyor, kimleri nasıl güldürüyor bilmiyorum.. 
Diziyi izlerken keşke avukat baş rolde olsa idi diye geçirmedim değil aklımdan.. Ayrıca Kang Hye Na'nın giydiği her bir kıyafet ayrı güzeldi.. Zengin bir ailenin tek varisi de ancak böyle giymeli..


Bu diziyi izlediğim dönemde bir çok benzer konuda Kore dizisi seyrettiğimdendir belki benim bu pes edişim.. Eğer sizin için ilgi çekici ise dizi, yorumlarınızı ekleyin.. Belki ben de devam edip tamamlarım.. Bir daha ki dizi yorumuyla görüşmek üzere.. Calgayo :)

Hiç yorum yok :

Yorum Gönder

Lütfen küfür, argo içeren yorumlar yapmayınız. Yorumlarınız için şimdiden teşekkürler / gumavoyo :)

Copyright @ Gumavoyo | Floral Day theme designed by SimplyWP | Bloggerized by GirlyBlogger | Blog Templates created by Web Hosting Men