21 Aralık 2014 Pazar

İzleyemediklerim...


Selammmm.....

Canlar, bugün dizi tanıtımından ziyade başlayıp da bir türlü bitiremediğim dizilerden bahsetmek istiyorum.. İzlediğim dizi kadar yarım bıraktığım dizi de olunca, haliyle... Niye bitiremediğim konusunda hiçbir fikrim yok. Forumlarda okuyup bir heves başlayıp sonunu getiremediğim dizilerin hangisinden başlasam ki ben şimdi.. 
En iyisi en sevmediğimden, bu eziyeti kendime niye yapıyorum ki ben dediğimden başlayayım hemen. 

Marry Stayed Out All Night...


2010 yapımı bir romantik komedi.. Ama ben emin değilim komik ya da romantik olduğundan.. Baş rollerinde, kendisini You Are Beautiful'da tanıma şansına kavuştuğumuz sevgili Jang Geun Suk ile Moon Geun Young oynuyor. Ben bu kızı hiç mi hiç sevmiyorum.. Niye oyuncu olmuş onu da anlamadım.. Hele Kim Bum ile sevgili olmasına diyecek söz bulamıyorum.. Hani Kore'de kız mı kalmadı koçero?? Neyse...
Bir de bu kızın sahte evlilik yaptığı bir adam daha var.. O da pek bir sevimsiz.. Dizi neresinden tutsan elinde kalır.. Jang Geun Suk için bile izlenmez bu dizi.. Resmen vakit kaybı anacım.. Neyse ben tahammül edip de devam edemedim velhasılı.. 

İkinci olarak, Flower Boy Ramyun Shop...


Aslında bu diziyi bitiremememin nedeni Marry'de olduğu gibi nefret etme falan değil.. Ama gelmedi sonu işte.. Başroldaki kız pek bi iticiydi hacım.. Aslında uzun bi süre oppam için dayandım, ama sonra pes ettim :( Mihaneyo oppa... 






İşte bu oppa için dayanmıştım diziye.. 







Dizide de bir kız için iki yakışıklı mücadele ediyor.. Lakin bu kız için değer mi bilemiyorum dostlar.. 
Neyse günün birinde gücümü toplayıp tekrar izlemeyi deneyebilirim belki..

Edit : Gücümü toplayıp izledim, pişmanım daha öce tamamlamadığıma.. İlgili yazım şuracıkta..

http://gumavoyo.blogspot.de/2014/12/hicbir-ramyun-shop-bu-kadar-guzel.html

Üçüncüsü yine bir Flower serisi.. Flower Boy Next Door..


Bu dizide ki oğlanların hepsi böyle yakışıklı olmayı nereden öğrenmiş ??? Başrol kadın da Park Shin Hye.. E dizi tadından yenmez diye düşünüyor insan ama yine bana hüsran bana yine hasret var... Park Shin Hye olmamış bu dizide, uyuşukluğundan ölecek sandım.. Alışık değilim onu böyle izlemeye.. Dayanamadım, bıraktım.. Ama tekrar izleme ihtimalim yüksek.. Sadece biraz zamana ihtiyacım var :)

Bir diğeri, The Woman Who Still Want To Marry...


Dizide Kim Bum oynuyor diye başladım, yalan yok.. Direndim de bir süre izlemek için, lakin olmuyor anacım olmuyor.. Kim Bum'a kimseleri yakıştıramazken ben, bir de kendinden yaşça büyük bir ajummayı kabul edemem.. Bu dizi de böylece yarım kaldı işte.. 

Panda and Hedgehog...


Bu dizide tamamlanamayanlar listesinde yerini aldı.. Başrolünde oynayan kızımızı Playfull Kiss'teki o gözlüklü sevimli halleriyle pek beğenmiştim.. Panda olarak da iyiydi, ama gitmedi işte.. Vakti zamanı değilmiş demek.. Kirpi de çok güzel pastalar yapıyordu yahu...
Ben bu dizide en çok Choi Jin Hyuk'un kız kardeşini beğendim.. Hatta bayıldım o kıza:) Jestlerine, mimiklerine, tavrına hayran olayım :)

My Fair Lady...


Bu diziyi bitirmek için bir kez değil iki kez değil üç kez niyetlendim.. Ama olmuyor, olmuyor, ne yapsam olmuyor :))  Bu dizi ile ilgili yazım şuracıkta... http://gumavoyo.blogspot.de/2014/12/my-fair-lady-lady-castle.html
Daha fazla ayrıntıya gerek yok :)

Bugünlük bu kadar yeter.. Hepsini yazmaya kalksam destan olacak sanırım :)

Bis Bald...

Hiç yorum yok :

Yorum Gönder

Lütfen küfür, argo içeren yorumlar yapmayınız. Yorumlarınız için şimdiden teşekkürler / gumavoyo :)

Copyright @ Gumavoyo | Floral Day theme designed by SimplyWP | Bloggerized by GirlyBlogger | Blog Templates created by Web Hosting Men