23 Aralık 2014 Salı

Hiçbir ramyun shop bu kadar güzel olmamıştı...

Flower Boy Ramyun Shop


Başlayıp da sonunu getiremediğim dizilerden birisi idi Flower Boy Ramyun Shop.. Hem de son üç bölüm kala bırakmıştım.. Üstünden epey zaman geçtiği için de neden tamamlayamadığımı hatırlayamıyordum.. Baş roldeki kızın ilk bölümlerdeki iticiliğinden kaynaklanıyor sanıyordum.. Sonra bir bakayım, üç bölüm zaten izleyeyim de tamamlansın dediğim bir anda tekrar oturdum başına.. Lakin neden sonunu getiremediğimi de işte o zaman anladım.. Kızı itici bulmam da bu yüzdenmiş hatta.. Neyse nedenini yazmayım, spoiler vermiş olurum yoksa..


Boyuna posuna hayran olduğum, sempatik mi sempatik, yakışıklı mı yakışıklı oppam oynuyor dizide Choi Gang Hyuk rolü ile (nam-ı diğer soğan)... Lee Ki Woo, gülüşüne kurban :) O kadar iyi niyetli olmasaydın ya oppam.. Aşk söz konusu ise geri durmak olur mu?? Dizi boyunca manura (emin değilim)- karıcım demene hayran kaldım.. Hatta ben sen ağzını her açtığımda can kulağı ile seni dinledim :)







Diğer flower boyumuz ise, kendisini My Fair Lady'inin avukatı olarak tanıdığımız Jeong Il Woo (Cha Chi Soo rolü ile ya da yumurta da diyebiliriz).. O da sempatik, lakin rakibi LKW olunca gözüm görmedi zatı alilerini... Buradaki rolü tam aksi.. Her istediğini alabileceğini sanan şımarık, zengin, lise bebesi..




Diğer flower boyumuz Park Min Woo (Kim Ba Woo olarak)... LKW ve JIW arasında kalan biricik kızımızı, noonasını korumakla görevli addetmiş kendini.. Bir de "beyaz cadı" yı seviyor.. Ama beyaz cadı ikilemde.. Kim Ba Woo, dizi boyunca Cha Chi So ile uğraştı ya .. Oh içimin yağları eridi... Bu çocuk tam bir deli.. Sinirlenince pek tatlı oluyor :)



Ve son flowerımız da Jo Yoo Woo (Woo Hyun Woo rolünde).. Eskiden zenginmiş, JIW'in de arkadaşı.. Ama babası iflas etmiş, onun da yolu düşüyor dolayısı ile ramyun shop'a.. Kim Ba Woo'nun aksine Cha Ci Soo'nun yandaşı.. Pek mülayim.. Pek de becerikli :)









Ve bu dört çiçeğin içinde bir diken :) Yang Eun Bi rolü ile Lee Chung Ah.. Kıymetlimiz :) Oğlanlar bu çelimsiz için yedi bitirdi kendini.(Yazar burada kıskançlık yapıyor :) 

Dizi boyunca şapşallıkları bitmedi.. Rezil oldu ama yılmadı..Diziyi aigoo, aigoo nidaları ile izledim resmen.. Yine de güzel kız vesselam..



Neyse efendim, bir seçimler, bir tercihler.. Eski hikayeler, yeni hikayeler falan..Derken bu kızçe kimi seçecek?? Ay benim oppamı seçse mi seçmese bilemedim..Zaten gerçekte sevgili olduklarına dair haberleri okudum, dertliyim kederliyim.. O yüzden benim oppamı seçmemesini istiyorum bir yandan ama oppam dururken başkasını gözü görür mü insanın??





Bir de 9. bölümde cameo olarak giren bir ünlümüz var.. Ben Kore dizilerinin bu birbirlerine yaptığı göndermelere bayılıyorum. Cd satan bir dükkana giriyor her iki oğlumuz da ve bir şarkıyı soruyorlar.. O esnada "the Greatest Love"nın ünlü şarkısı(thump thump) fonda.. Sonra satıcı bayan kafasını bir kaldırıyor ki kim çıksın... Kreeeee,  Gong Hyo Jin :)



Aşkı havyar ve ramyun odaklı düşünen bir zengin bebenin aşık olduğu kız krep tavası mı yoksa döküm güveç mi olmaya karar verir? benzetmesi üzerinden yürüyor hikaye..









Yang Eun Bi ne karar verir bilmiyorum da, benim kararım belli..

Oppa sen her halinle  havalısın... 






Hiç yorum yok :

Yorum Gönder

Lütfen küfür, argo içeren yorumlar yapmayınız. Yorumlarınız için şimdiden teşekkürler / gumavoyo :)

Copyright @ Gumavoyo | Floral Day theme designed by SimplyWP | Bloggerized by GirlyBlogger | Blog Templates created by Web Hosting Men